La imatge que torna a encendre la polèmica al carrer de la Unió

"Encara ens volen convèncer que això és un èxit", denuncia un compte a través de les xarxes socials

La foto denúncia al carrer de la Unió.

La foto denúncia al carrer de la Unió.

El carrer de la Unió continua registrant cada setmana nombroses crítiques de la ciutadania després de veure que, malgrat les afirmacions en contra de Govern, les obres en aquest tram no han acabat de solucionar els problemes de fluïdesa en el trànsit que es pretenien.

Novament, les xarxes socials es tornen a encendre en veure com els obstacles en aquesta via persisteixen i, lluny d’evitar retencions, els camions que paren a la zona de càrrega i descàrrega i la prohibició del gir a l’esquerra provoquen una acumulació diària de vehicles.

Crítica ciutadana

De fet, en una imatge compartida aquest dijous, es denuncia la presència de tanques al mig del carrer tot i haver acabat les obres, “un gir suprimit sense sentit“, i “una càrrega i descàrrega que no compleix i que envaeix el carril“. “Però encara ens volen convèncer que això és un èxit“, s’afegeix.

Malgrat aquesta visió, ja fa unes setmanes Govern assenyalava que els temps de desplaçament en hora punta s’han reduït un 21%, “millorant la fluïdesa en un dels trams amb més trànsit del país” i que les dades inicialsindiquen que la mesura contribueix a reduir retencions i a fer més eficient la mobilitat“.

Exit mobile version