Continuen les temperatures d’onada de calor al centre i sud d’Andorra, la qual cosa fa que encara s’estigui en avís taronja. Segons informa el Servei Meteorològic, l’alerta taronja per altes temperatures es manté a la zona centre i sud del país fins a les 21 hores, mentre que a la zona nord el nivell és d’avís groc.
La possibilitat de ruixats aquest dimecres a la tarda farà baixar algun grau els termòmetres i, al nord, finalitzarà l’avís, mentre que al centre i sud baixarà a nivell groc.
La impactant diferència de neu a la Coma d’Arcalís per la forta calor
L'episodi d'altes temperatures registrades aquest any a Andorra ha provocat una reducció notable de la neu acumulada a les zones...
Tancament de barbacoes a la capital
Arran d’aquesta onada de calor amb la qual ha començat l’estiu, ja es comencen a prendre les primeres mesures. Així, Andorra la Vella ha anunciat que es tanquen els punts de foc, des d’aquest dimarts i fins a nou avís. La raó és que el risc d’incendi és alt i, per tant, les barbacoes no estaran operatives.
Segons les dades del Servei Meteorològic, en comparació amb la mitjana climàtica, les temperatures són aquests dies cinc graus superiors pel que fa a la mínima i vuit graus més elevades si es tenen en compte les màximes.
