(Fotonotícia) Troben el mirador de la Peguera ple de deixalles

Operaris del comú de Sant Julià s'han hagut de desplaçar a la zona per dur a terme tasques de neteja

Algunes de les deixalles que s'han trobat al mirador de la Peguera (Foto: Comú de Sant Julià de Lòria).

El mirador de la Peguera ha aparegut aquest dilluns al matí ple de brutícia, la qual cosa ha obligat operaris del comú de Sant Julià de Lòria a desplaçar-s’hi per dur a terme tasques de neteja, segons informen des de la corporació comunal a través de xarxes socials. A les imatges es potn veure com al lloc havien estat deixades un munt de deixalles com llaunes i ampolles buides. Des del comú han fet una “crida al civisme” de la ciutadania, ja que recorden que és “responsabilitat de tothom tenir cura dels espais comuns” i de l’entorn natural.

Exit mobile version