El mirador de la Peguera ha aparegut aquest dilluns al matí ple de brutícia, la qual cosa ha obligat operaris del comú de Sant Julià de Lòria a desplaçar-s’hi per dur a terme tasques de neteja, segons informen des de la corporació comunal a través de xarxes socials. A les imatges es potn veure com al lloc havien estat deixades un munt de deixalles com llaunes i ampolles buides. Des del comú han fet una “crida al civisme” de la ciutadania, ja que recorden que és “responsabilitat de tothom tenir cura dels espais comuns” i de l’entorn natural.
(Fotonotícia) Troben el mirador de la Peguera ple de deixalles
Operaris del comú de Sant Julià s'han hagut de desplaçar a la zona per dur a terme tasques de neteja
-
per Redacció/ANA

Algunes de les deixalles que s'han trobat al mirador de la Peguera (Foto: Comú de Sant Julià de Lòria).
- Categories: Societat
Related Content
Alerta alimentària a Andorra: retiren un lot de fuet Can Duran per risc de salmonel·la
per
Redacció/ANA
24/06/2026
El secret del 40% del territori d'Andorra: com els seus boscos salven el Principat del CO2
per
Redacció
23/06/2026
El motiu darrere de la quota extraordinària de treballadors que ja genera debat a Andorra
per
Redacció
23/06/2026
La nova aposta de la Massana per facilitar la vida als ciutadans
per
Redacció
23/06/2026
Els 13 consells que poden evitar una desgràcia per Sant Joan
per
Redacció
23/06/2026