Fase groga al Tarter, a Arcalís i al Coll de la Botella

Les precipitacions han generat retencions a primera hora del matí i es preveu que la cota de neu baixi fins als 1.500 metres

La situació a Grandvalira al sector de Canillo.

La situació a Grandvalira al sector de Canillo.

El departament de Mobilitat ha activat la fase groga en diversos punts de la xarxa viària arran de les precipitacions en forma de neu que estan fent acte de presència des de primera hora del matí. Concretament, afecta la CG2, a partir del Tarter; la CG3, en l’accés a Arcalís; i també a la CG4, al Coll de la Botella.

Malgrat que a hores d’ara la circulació és fluida a tot el Principat, durant les primeres hores d’aquest dijous hi ha hagut retencions a l’avinguda Salou en ambdós sentits de la marxa, a la CG2 a la sortida d’Encamp, i també a l’entrada de la Massana en sentit sud.

La previsió del servei meteorològic és que aquest dijous sigui un dels dies més plujosos del que portem de tardor, amb la primera nevada consistent de la temporada. Tot i una possible pausa al migdia, a la tarda continuarà plovent, amb una cota de neu que remuntarà entre els 1.800 i 2.000 metres. Abans, però, la neu ja ha baixat fins a 1.700 metres i durant el matí podrà arribar fins als 1.500.

 

Exit mobile version