El sindicat penitenciari trenca relacions amb Govern per assetjament, persecució i represàlies a carcellers

Insten al ministeri i a les Institucions Penitenciàries a rectificar la seva actitud antisindical

El sindicat penitenciari trenca relacions amb el ministeri d’Interior, segons han informat en un comunicat que recull RTVA. Detallen que les situacions d’assetjament, persecució i represàlies contra alguns afilats està generant una situació laboral insostenible.

Per aquest motiu, anuncien la ruptura de relacions fins que Interior i les Institucions Penitenciàries rectifiquen les seves actituds antisindicals.

Exit mobile version