“Andorra està vivint una sobreexposició al món digital, que comporta riscos de ciberatacs que cal mitigar”

La tendència dels atacs digitals no ha deixat de créixer i multiplicar-se any rere any al paí

La tendència dels atacs digitals no ha deixat de créixer i multiplicar-se any rere any al país. Així ho ha afirmat el director de l’Oficina Digital d’Andorra Telecom, César Marquina, durant la jornada de ciberseguretat organitzada per la mateixa entitat que s’ha celebrat aquest divendres a l’Starc Hotel d’Andorra la Vella. Marquina, de fet, ha assegurat que aquesta tendència es basa en dades reals que s’han recollit en gràfics elaborats per la mateixa Agència Nacional de Ciberseguretat, que també ha participat en la jornada. “Hem tingut ocasió de sentir el ministre Rossell en l’obertura, parlant d’aquest nivell de risc creixent. Andorra, com molts altres països, està vivint una sobreexposició al món digital, que comporta una sèrie de riscos que cal mitigar” ha explicat Marquina, mentre reconeixia que evitar completament aquests riscos és gairebé impossible. “Hem d’insistir en la importància de la prevenció. Hem de conscienciar les persones, les empreses, i intentar ser tan resilients com sigui possible”.

Exit mobile version