“Andorra no té un problema de seguretat”

El cap de Govern, Xavier Espot, ha assegurat aquest dilluns en una entrevista al programa ‘Avui serà un bon dia’ d’RNA, presentat per Gabriel Fernàndez, que la inseguretat al país no ha augmentat en els darrers anys. Segons ha remarcat, les dades oficials mostren una reducció del nombre de detencions i intervencions policials malgrat l’increment … Continua llegint “Andorra no té un problema de seguretat”