La policia andorrana va haver de separar Piqué i Nogués dels àrbitres de l’FC Andorra-Mirandès

L'àrbitre Alonso de Ena Wolf recull a l'acta que directius del club tricolor van qualificar els col·legiats de "pocavergonyes" i "fills de puta"

Piqué a la sala de premsa de l'FC Andorra. Foto: FC Andorra.

Piqué a la sala de premsa de l'FC Andorra. Foto: FC Andorra.

Lacta de l’Andorra-Mirandés revela una brega en el túnel de vestuaris de l’Estadi de la FAF amb Gerard Piqué com a protagonista. El col·legiat del partit denuncia en aquest escrit que tant el màxim accionista de l’Andorra com Jaume Nogues, director esportiu del club, van increpar de manera agressiva a un dels seus assistents i a ell mateix.

El col·legiat Alonso de Ena Wolf va escriure: “Una vegada finalitzat la trobada, i estant en el túnel de vestuaris, es va dirigir al meu assistent n°1 Sr. Jaume Nogues Llorens, a viva veu i de manera agressiva, amb els següents termes: ‘sou uns pocavergonyes, això és una vergonya’. Aquesta situació comporta al fet que Sr. Gerard Piqué Bernabéu es va aproximar a escassos centímetres de l’assistent n°1, a ple pulmó i en actitud intimidatòria, realitzant observacions sobre les decisions arbitrals”. Així ho recull el diari Marca.

La brega va seguir, perquè el team manager de l’Andorra també va increpar en el túnel al jutge de línia: “Així mateix, Sr. Carles Manso Rubio es va dirigir al mateix assistent n°1 en els següents termes: ‘fill de puta, fill de puta”. De Ena Wolf assegura en el seu escrit que, després dels crits al seu assistent, tant Nogues com Piqué la van prendre amb ell: “En aquest moment, Sr. Jaume Nogues Llorens i Sr. Gerard Piqué Bernabéu es van acostar a la meva persona, formulant objeccions arbitrals en to amenaçador. En concret, Sr. Jaume Nogues Llorens va manifestar: ‘quina vergonya, no teniu vergonya’, a viva veu, havent de ser novament apartat per la Policia”.
Exit mobile version